Ocm Trading System


1. Load Funds: Det er en front-end eller back-end last, bestemt av prospektet. 2. No-Load Funds: Det er en 21.95 provisjon å kjøpe eller selge. 3. FundVest reg No-Transaction-Avgiftsfond. oks Det er ingen provisjonsavgift å kjøpe. Det er ingen provisjonsavgift å selge, forutsatt at aksjene ble holdt i minst seks måneder, ellers kan en 50 kortsiktig innløsningsavgift gjelde. bull Over 5000 ikke-belastede ampload-midler tilgjengelig. Downloadview FundVest List som XLS-regneark eller en PDF. (Sist oppdatert 08222016). Bull List inkluderer både Retail (Focus) amp Institutional class midler. Institusjonelle midler kan kjøpes av enkeltpersoner, ofte med reduserte minimumsbeløp. Du trenger ikke å være en institusjon for å kjøpe institusjonelle aksjer gjennom Trading Direct. bull Note: Investorer bør nøye vurdere investeringsmålene, risikoen, kostnadene og utgiftene til investeringsselskapet før de investerer. For å sjekke dette eller andre opplysninger om et bestemt fond, vennligst be om et prospekt fra fondsselskapet eller Trading Direct, for å lese grundig før du legger inn en bestilling. bull Tusenvis av åpne fond, fra over 500 familier, er tilgjengelig via Trading Direct, en div. av York Securities, Inc. (Liste vist nedenfor). Mutual Fund Families tilgjengelig for kjøp fra 08222016: Bull 13D Aktivistfondene 1919 Funds (tidligere Legg Mason Investment Counsel) Bull 360 Funds (IMS Capital Management) Bull 361 Funds Bull AAM (Advisors Asset Management) Fondobligasjoner Bull Aberdeen Funds Bull Absolute Funds (Forum Funds) Bull Acadian Funds (Advisors Inner Circle) Bull ACM Dynamic Funds (Ascendant Capital Management) Bull Adams Harkness (Forum Funds) Bull Adaptive Allocation Fund Bull Adirondack Funds Bull AdvisorOne Bull Advisors Inner Circle Bull Advisory Research Funds Bull Affinity Small Cap Bull Aftershock Strategier Bull AI Funds Trust (American Indepedence Risk X) Bull Akre Focus Fund Bull Al Frank Funds Bull All Terrain Opportunity Bull Alfa Capital Bull AlphaCentric Funds Bull AlphaMark Investment Trust Bull AlphaOne Micro Cap (Advisors Inner Circle) Bull Alpine ACR Multi Strategi Bull Altegris Familie av gjensidig fond bull Amana Funds (Saturna) tyr AMCAP Fund tyr AmericaFirst Funds bull American Beacon Funds Bull American Century Investeringer Bull American Funds Bull American Independence Funds Trust (Risk X) Bull American Trust Allegiance Fund Bull AMG Funds Bull Anker Alternative Inntektsfond Anfield Universal Fixed Income Funds Bull Angel Oak Funds Bull Apex Funds Bull APEXcm Funds Bull API Funds oksen Appleseed Funds bull Arbitrage Funds, The Bull Ariel Funds Bull Aristoteles Funds Bull Armor Alternativ Inntekt (Granitt Havn) Bull Arrow Funds Bull Artio Funds (Aberdeen) Bull Ascendant Funds Bull Aston Funds Bull Astor Funds Bull Athena Value (Princeton Fund Advisors) Bull Aurora Horizon Investment Management Bull Auxier Asset Management AAM (Forum Funds) Bull Avatar Funds Bull Ave Maria Mutual Funds Bull B. Riley Diversified Equity Institutional (Verdensfond) Bull Babson Capital Management Bull Baird Funds (RW Baird Funds) Bull Balter Liquid Alternatives (Balter Discretnry Investeringer) Bull Bandon midler (Fortress Funds) Bull Baron Funds Bull Barrow All-Cap LongShort Funds Bull BBH (Brown Brothers Harriman) Fond BDC Income Fund (Forum Funds) Bull Beck Mack amp Oliver (Forum Funds) Bull Becker Funds (Profesjonelt Administrerte Porteføljer) Bull Beech Hill Total Return Bull BeeHive Fund (Forum Fond) Bull Belvedere Funds Bull Bernzott US Small Cap Verdien Bull Berwyn Funds Bull Big 4 Onefund Bull World Funds Trust Bull Biondo Funds oksen BNY Mellon-fondene Bull Blair (William Blair) Fondene Bull Blue Current Funds Bull BMO (Bank of Montreal) Midler Bull Bogle Investment Management Small Cap Vekst Bull Bond Fund of America Bull BPV Funds Bull Bradesco Latin America Funds (Fundvantage Trust) Bull Brandes Funds bull Brandywine Funds Bull Braver Taktisk Mulighet Bull Breithorn LongShort Bull Bridgehampton Verdi Strategier Bull Bridgeway Funds Bull Broadview Funds Bull Brown Advisory Funds Bul l Brown Capital Funds Bull BTS Funds Bull Buffalo Funds Bull Burnham Funds Bull C Taktisk Dynamisk Fund (Capital Advisors) Tyr Cadence Funds Bull Calamos Funds Bull Calvert Funds Bull CAM Bred Markeds Strategisk Inntekt Bull Cambriar Funds (Advisors Inner Circle) Bull Camelot Funds Bull Cane Alternative strategier bull CAN SLIM Velg vekst (NorthCoast Asset Mgmt) bull Kapitalrådgivere Vekstfond bull Kapital Inntekt Builder bull Kapitalstyringsgruppe (CMG) Fondene Bull Capital World Bull Capstone-fondet (Capstone Asset-Steward) Bull Carne Capital Funds (Forum Funds) Bull Castle Focus Fund (PFS-fond) Bull Catalyst Funds Bull Causeway Funds Bull CBRE Clarion (Advisors Inner Circle) Bull CCA Funds Bull Cedar Ridge Ubegrenset Kredittfond Bull Center Funds Bull Champlain Investment Partners (Advisors Inner Circle II) Bull Charles Schwab Funds Bull Chartwell Small Cap Value Bull Chase Funds (Chase Investment Council Corp) Bull Chesapeake Funds Bull Chicago Equity Partners Bull Ci ncinnati Asset Management (CAM) Bred Market Bull Clipper Funds (del av Davis Funds) Bull CLS Investeringer (AdvisorOne) Bull CM Advisors Bull CMG Funds (Capital Management Group) Bull CNI (City Nationale) Rochdale Funds Bull Collins Funds Bull Commerce Funds Bull Commonwealth Fond bull Kompass EMP Funds bull Dirigent Global Funds Bull Conestoga Bull Kongressen Asset Management Fondforeninger Bull Consilium Emerging Market Bull Konvergens Investering Partnere Fondforeninger Bull Cook Amp Bynum Bull Copeland Funds Bull Counterpoint Mutual Funds Bull Covered Bridge Funds, Bull Cozad Small Cap Value Funds Bull CRA Funds (Fellesskap Reinvesteringsloven) Bull Crawford Mutual Funds (Crawford Investment Council) Bull Credit Suisse Kapitalforvaltning US Funds Bull CRM Funds Bull Crow Point Hedged Global Equity Bull Cullen Funds Bull Cutler Trust Bull CVR Porteføljefond (Forum Funds) Bull CWC Small Cap Aggressive Value Bull Dana Funds Bull Davenport Funds (Williamsburg Investment Trust) Bull Davis Fu NDS Bull Day Hagan Funds Bull Delaware Investments (Macquarie Group) Bull Destra Funds Bull DF Dent (Forum Funds) Bull DGHM Funds (The World Funds Trust) Bull Diamond Hill Capital Management Bull Direxion Investeringer Fondobligasjoner Bull Diskresjonær Managed Futures Bull Diversified Risk Bull Dodge amp Cox Funds Bull Domini Social Bull DoubleLine Funds Bull Dreyfus Bull Driehaus Fond Bull Dunham Funds Bull DWS Funds Bull Eagle Familie av fond bull Eagle MLP Stategy Bull EAS Crow PointGenesis Alternativ Bull Eaton Vance Bull Edgewood Funds (Advisors Inner Circle) Bull EIC Verdi Fondforeningsfondet) Elessar Fondene Bull Emerald Mutual Funds Bull Empiriske fondene Bull EP Funds Bull Epiphany Funds Bull Equinox MutualHedge Futures Strategi Bull Essex SmallMicro Cap Vekstfond Bull EuroPac Funds Bull EuroPacific Vekstfond Bull European Equity Fund Bull Even Keel Funds bull Eventide Funds bull Overskride Structured Shield (Forum Funds) bull Falcon Focus bull FA F fondene (Fenimore Asset Management) Bull FBP-fondene (Flippin, Bruce Amp Porter) Bull Federerte Investorer Bull Fidelity Investments Bull Første Investorer (Foresters Company) Bull Firsthand Funds Bull First Trust Funds Bull Flippin, Bruce Amp Porter (FBP) Funds Bull FMI Funds bull Footprints Oppdag Verden Bull Forester Kapitalstyring Bull Fortressfond (Bandon Funds) Bull Fortunatus Protaktiske fond Bull Forum Funds Bull Forward Funds Bull FPA Funds Bull FQ Funds Bull Franklin Templeton Funds Bull Franklin Templeton Offshore Funds Bull Frontier Funds Bull Frost Mutual Fund Family (Advisors Inner Circle II) Bull Fundamental Investors Bull FundVantage Trust Funds Bull FundX Funds Bull FX Strategy Fund, The Bull Gabelli Funds Bull Galapagos Partnere Bull GAMCO Investors (Gabelli) Bull GaveKal Kunnskap Ledere Bull Geneva Advisors Funds Bull Gerstein Fisher Funds Bull GinkGo Multi-Strategy Funds oksen Giralda Risikostyrt vekstbul GL Makro Ytelse tull Glenmede Portefølje bull Gol The Capital Management (Forum Fund) Bull Good Harbor Funds Bull Gotham Funds (Fundvantage Trust) Bull Grandeur Peak Funds Bull Granitt Harbor Funds Bull Grant Park Funds Bull Graty International Growth Fund Bull Grønn Century Bull Greenspring Fund (IndexIQ) Bull Vekstfond av Amerika Bull Guggenheim Investments bull GuideStone Funds Bull Guinness Atkinson Funds Bull GWampK Investment Management Bull Hamlin High Dividend (Advisors Inner Circle) Bull Hancock Horizon Funds (Advisors Inner Circle II) Bull Hanlon Funds Bull Hansberger International Series Bull Harbor Funds (Shenkman Funds) Bull Harding Loevner Funds for amerikanske investorer oksen Hartford Funds Bull Harvest Funds (Advisors Inner Circle) oksen Hatteras Alternative Funds Bull Haverford Kvalitetsvekst (Advisors Inner Circle) Bull HCM (Howard Capital Management) Midler Bull Heartland Funds Bull Henderson Global Funds Bull Hennessy Funds Bull Highland Funds Bull HM Payson Total Return (Forum Funds) Bull Hodges Fondforeninger Bull Homestead Fondene Bull Horizon Active Funds (AdvisorOne) Bull Horizon Kinetics Funds Bull Hotchkis Amp Wiley Bull HSBC Investor Funds Bull Huber Funds Bull Hussman Funds Bull Icon Funds Bull Iman Fund (Allied Asset Investors) Bull IMS Capital Management (360 Funds) Bull Inntektsfond i Amerika bull IndexIQ Funds bull Inflations Hedges Strategi Bull ING Investments (Se Voya) Bull Innealta Captial Funds Bull Integritet Viking Funds Bull Intermediate Bond Fund of America Bull Internasjonal Vekst - og Inntektsfond Bull Intrepid Capital Funds Bull Invesco AIM Funds Bull Investeringsselskapet America Bull Investment House Fond, The Bull Investment Managers Series Trust (IMST) Bull Investeringspartnere Muligheter Bull Iron Horse Fund Bull Ironclad Managed Risk Bull Issachar Fund, The Bull Ivy Funds (Waddell Amp Reed) Bull Jacob Funds Bull JAG Large Cap Vekst Bull James Alpha Funds (Saratoga Fond) Bull Janus Funds Bull Jensen Funds Bull John Hancock Funds Bull JP Morgan Funds Bull Jubak Global Equity b ull Kaizen Hedged bull KCM Makro Trend Bull Keeley Funds Bull Kellner Capital Funds Bull KF Griffin (KFG) Bull Kinetics Mutual Funds (Horizon) Bull Kopernik Global (Advisors Inner Circle II) Bull Larkin Point Equity Preservation Funds Bull Lateef Fund (Fundvantage Trust) Laudus Funds (Schwab) Bull Lazard Kapitalforvaltning Open End Funds Bull LKCM Funds Bull Leader Capital Fixed Income Funds Bull Leadsman Capital Bull Leland Funds (tidligere Good Harbor Funds) Bull Leuthold Funds (Rafferty Capital Markets) Ex Bond Fund of America Bull Linde Hansen Kontrarverdi Bull Litman Gregory Masters (Institutional Class Funds) Bull LJM Preservation Amp Vekstfond Bull LMCG Global Institutional (Forum Funds) Bull LoCorr Funds Bull LongBoard midler Bull LongLeaf Partners Funds Bull Loomis Sayles Bull Lord Abbett Bull LS Theta Bull LSV Mutual Funds (Advisors Inner Circle) Bull Lyrical US Funds Bull Madison Funds Bull Mainstay Investments b ull Mairs Amp Power Funds Bull Makefield Managed Futures Strategi Bull Managers Funds Bull Manning Ampere Napier Bull Marathon Verdi Portefølje Bull Mariner Managed Futures Strategi Bull Marsico Funds Bull Matrix Advisors Value Fund, Inc. Bull Matthew 25 Fund Bull Matthews Asia Funds Bull MD Sass Bull Meeder Fondene Bull Merger Funds Bull Meridian Funds Bull Merkfond (Forum Funds) Bull Metropolitan Met West Funds Bull MFS Funds Bull Midas Funds Bull Milestone Treasury Obligations (AdvisorOne) Bull Miller Convertible Funds (Wellesley Investment Advisors) Bull Monetta Trust Mutual Funds Bull Monongahela Capital Management (Forum Funds) Bull Moderne Teknologifondet (Belvedere Funds) Bull Monte Chesapeake Funds (Mariner Hyman) Bull Motley Fool Funds Bull Mount Lucas USA (Fundvantage Trust) Bull Muhlenkamp Fund Bull Bull Funds Bull Mundoval Funds Bull Mutual Funds Series Trust Bull Mutual Series Funds (Franklin Templeton) Bull MutualHedge Equinox Futures Strategi Bull Nationwide Funds bull Nat Ixis Funds bull Navigator Funds bull Nye økonomifond bull Newfound Funds bull Nytt perspektivfond Bull New World Fund Bull Nicholas Funds Bull Nile Capital Investors Trust Bull North Star Funds Bull Northern Funds (Northern Trust) Bull Northern Lights Fund Trust Bull Northern Lights Fund Trust II Bull Northern Lights Fund Trust III Bull Northern Lights Mutual Funds Serie Trust Bull Northern Lights To Veier Fellesskapet Bull NorthPointe Capital (Advisors Inner Circle Fund III) Bull Nuance Investeringer Fondforeninger Bull Nuveen Investeringer Bull Oak Ridge Funds Bull Oakmark Funds Bull OakTree Funds Bull Oakseed Opportunity bull OCM Gold Funds Bull Olstein Funds Bull Optimal Funds (Delaware Investments) Bull Orchard Small Cap Verdien Bull Orinda Mutual Funds Bull OShaughnessy Asset Management Bull Osterweis Capital Management Bull Stillehavsfinansieringsfondet oks Palmer Square Bull Panther Small Cap Fondene Bull Paradigm Funds Bull Parnassus Investments Bull Patriot Fund Bull Bull Pax World Funds bu ll Payden Ampel Rygel: Payden Mutual Funds Bull Payson Total Return (Forum Funds) Bull PCS Commodity Strategy Bull Pear Tree Funds Bull Penn Capital Funds Bull Perimeter Small Cap Opportunities Bull Perimeter Small Cap Vekst Bull Perkins Discovery (The World Funds Trust) Bull Permanent Portfolio bull Perritt Capital Management bull Persimmon LongShort bull PFS Funds - Castle Focus Fund Bull PIA (Pacific Investment Advisors) Bull PIMCO (Pacific Investment Management Co) Bull Pinnacle Taktisk Allokering Bull Plumb Funds (Wisconsin Capital) Bull Polaris Global Value (Forum Funds) Bull Polen Fond (Fundvantage) Bull Poplar Forest Funds Bull Portefølje 21 Global Equity Fund Bull Power Inntekt eller Utbytte Funds Bull Praxis Funds (MMA Praxis) Bull Pris, T Rowe Bull PRIMECAP Odyssey Funds Bull Princeton Fund Advisors (Athena Value) Bull Princeton Futures Strategi Bull Principal Fond bull Private Capital Management (Fundvantage) bull Problemer Fund bull Profesjonelt administrerte porteføljer - B ecker Funds bull Profitfond Investment Trust, The Bull ProFunds Bull Provident Mutual Funds Bull PSI Funds Bull PTA Omfattende Alternativer Bull Putnam Investeringer Bull Quaker Funds Bull Rainier Funds Bull Ramius Funds (Aristotle) ​​Bull Raylor Managed Futures Strategi (Taylor Xplor) Bull RBB Funds, The (Boston Partners) Bull RBC Funds Global Asset Management Bull Reaves Utility amp Energi (Advisors Inner Circle II) Bull Redwood Managed Volatility Funds Bull Regal Total Return Fund Bull REMS Eiendomsporteføljer (Verdensfondet Trust) Bull Renaissance Large Cap Vekstfond Bull RESQ Funds Bull Rice Hall James (RHJ) Fond (Advisors Inner Circle) Bull Ridgeworth Investeringer Bull Risk X (RX) Midler Bull Riverbridge Vekst Bull RiverNorth Funds Bull Riverpark Funds Bull Rivington Diversified Funds (Fundvantage Trust) Bull RMB Capital Management (tidligere Burnham) oksen RNC Genter Utbytte Inntekt Bull Robeco Boston Partners Bull Robert W Baird Funds (Baird Funds) Bull Roge Partners Fund Bull Rothschild Larch Lane (Advisors Inner Circle III) Bull Royce Funds Bull RPg Emerging Market Sector Bull RS-fondene Bull Rydex Funds (Guggenheim Investeringer) Bull RX Funds Trust (Risk X) Bull S1 Fund Bull Stolt Partnere Stolt MF Trust Bull Sandalwood Opportunity Bull Sands Kapital (Advisors Inner Circle) Bull Saratoga Funds Bull Satuit Funds (Tocqueville) Bull Schneider Funds Bull Schooner Funds Bull Schroders US Mutual Funds Bull Schwab Funds Bull Schwartz Value Fund (Ave Maria) Bull Scotia Dynamisk USA Vekst (RBB Funds) Bull Scout Funds Bull Seafarer Funds Bull Segall Bryant Amp Hamill Bull SEI Funds Bull Valgt Fond (del av Davis Funds) Bull Semper MBS Funds Bull Sextant Mutual Funds (del av AmanaSaturna Family) Bull SFG Futures Strategi Bull Shelton Funds Bull Shenkman Funds (se Harbor Funds) Bull SkyBridge Utbytteverdi (Fundvantage Trust) Tyr Sierra Funds Bull SignalPoint Global Alpha Bull SilverPepper Funds Bull Skyline Special Equities Portefølje Bull Smallcap Wor ld Fondstamme Smead Value Fund Bull Smith Group Funds Bull Snø Capital Fondets fond Bull Sound Shore Fund Bull SouthernSun Funds Bull Steinberg Asset Management (Forum Funds) Bull Steward Mutual Funds (Capstone Asset Planning) Bull Stewart Capital Bull Sten Toro Long Short Fund Bull Stralem Fund Bull Strategisk Latin-Amerika Fund Bull Summit Global Investeringer (RBB Funds) Bull SunAmerica Mutual Funds Bull SuperFund Managed Futures (Equinox) Bull Sustainable Opportunities Bull Svanen Definerte Risikofond Bull Systematic Funds Bull T Rowe Pris Bull Taktisk Asset Allocation Bull Tax-Emempt Funds av CAMDVA-tyren skattefritaket obligasjonsfond av amerika tyren Taylor Xplor Managed Futures Bull TCM (Tygh Capital Management) Vekstfonde Bull TCW Galileo-fondene Tebergfondet Bull TETON Westwood (GabelliGAMCO) Bull TFS-fondene Bull THB-Thomson Horstmann amp Bryant (Advisors Inner Sirkel) Tyren Third Avenue Bull Thomas White Funds Bull Thompson IM Bull Thornburg Investment Management Bull TimeSquare Intern Ation Small Cap Fund Bull Timothy Plan Bull TIP Funds (Turner Investeringer) Bull Tocqueville Funds Bull Toews Hedged Funds Bull Toreador International Funds (The World Funds Trust) Bull Torray Fund Bull Tortoise Capital Advisors Bull Touchstone Investeringer Bull Towle Deep Value Fund Bull Transamerica Funds bull Tributary Funds Bull Trilogi Funds Bull TSampW Equity Portfolio (Advisors Inner Circle) Bull Turner Investeringer (TIP Funds) Bull Tweedy, Browne Mutual Funds Bull To Oaks Diversified Growth Ampere Inntekt Bull Two Roads Delt Trust Bull US Global Investors Bull US Government Securities Fund Bull Ultimus Ledere Trust Bull Union Street Partners Verden Bull USA Forskjeller (tidligere Vicefond) Bull Valley Forge Fund Bull Verdi Line Bull Van Eck Funds Bull Vanguard Group Bull Vice Funds (se USA Mutuals) Bull Victory (VCM) Funds bull Villere Funds (Quaker) Bull Virtus Investment Partners Bull Vista (VRM) Notert Private Equity Bull Vivaldi Merger Arbitrage Bul l Voya Investment Management (tidligere ING) Bull Vulcan Value Partners Bull Waddell Amp Reed Advisors Bull Wasatch Funds Bull Washington Mutual Investors Bull Bølgelengde Bull WBI Investeringer Bull WCM Funds Bull Weitz Investment Management Funds Bull Wellesley Investeringsrådgivere (Miller Convertible Funds) Bull Wells Fargo Advantage Fondene Bull West Shore Real Return Income Funds Bull WestCore Funds (Denver Investeringer) Bull Westport Funds Bull Westwood Funds (Advisors Inner Circle) Bull WHV Funds (Fundvantage Trust) Bull William Blair Funds Bull Williamsburg Investment Trust: FBP Funds Bull Williamsburg Investment Trust: Davenport Fondene Bull Wilshire Fondene Bull Wintergreen Fund Bull Wisconsin Capital Funds (Plumb Funds) Bull World Funds (Pax) Bull World Funds Trust, The (First Dominion Capital) Bull Wright Managed Funds Wright Investors Service Bull Yacktman Funds Bull Zacks Funds Bull Zeo Strategic Income bull Zevenbergen Funds Note: Investorer bør vurdere investeringsobjektet ektiver, risikoer, kostnader og utgifter til investeringsselskapet nøye før investeringen. For å sjekke dette eller andre opplysninger om et bestemt fond, vennligst be om et prospekt fra fondsselskapet eller Trading Direct, for å lese grundig før du legger inn en bestilling. FundVest er et registrert servicemerk av Pershing, LLC. Forklar fordelene og fordømmelsene til multinasjonale selskaper betydning. - Begrepet 8216Multinational8217 er mye brukt over hele verden for å betegne store selskaper som har store økonomiske, ledelsesmessige og markedsføringsressurser. MNC er som holdingselskaper som har sitt hovedkontor i ett land og forretningsaktiviteter spredt i opprinnelseslandet og andre land. IBM-datamaskin og Pepsi-Cola fra USA, Siemens fra Tyskland. Sony og Honda fra Japan Philips fra Holland etc. er noen av MNCene som opererer på internasjonalt nivå. Definisjon: - I henhold til ILO-rapport (dvs. Internasjonal Arbeidsorganisasjon) 8220De grunnleggende naturen til de multinasjonale foretakene ligger i det faktum at dets hovedkontor ligger i ett land, mens foretaket utfører operasjoner i flere andre land 8217. Følgende er fordelene ved MNCs: 1. Økonomisk utvikling. - Unviklingslandene trenger både utenlandsk kapital og teknologi for å benytte tilgjengelige ressurser til økonomisk og industriell vekst. MNCs kan gi de nødvendige økonomiske, tekniske og andre ressurser til trengende land i bytte for økonomiske gevinster. 2. Teknologi Gap. - MNC er instrumenter for overføring av teknologi til vertslandet. Teknologi er nødvendig for å redusere produksjonskostnadene og produsere kvalitetsvarer i stor skala. Tjenestene til MNCs kan være til stor hjelp for å bygge bro over det teknologiske gapet mellom utviklede og utviklingsland. 3. Industriell vekst. - MNC er dynamiske og gir vekstmuligheter for innenlandske næringer. MNCs bistår lokale produsenter med å komme inn på globale markeder gjennom sitt veletablerte internasjonale nettverk av produksjon og markedsføring. Og der ved å sikre industriell vekst. 4. Markedsføring muligheter. - MNC har tilgang til mange markeder i forskjellige land. De har de nødvendige ferdigheter og kompetanse til å markedsføre produkter på internasjonalt nivå. For eksempel kan et indisk selskap inngå Joint Venture med et utenlandsk selskap for å selge sitt produkt i det internasjonale markedet. 5. Arbeidskultur. - MNCs introduserer en arbeidskultur av fortreffelighet, profesjonalitet og rettferdighet i tilbud. Det eneste målet for multinasjonal er overskuddsmaksimering. For å oppnå dette bruker multinasjonale selskaper ulike strategier som produktinnovasjon, teknologi opp gradering, profesjonell ledelse etc. 6. Eksport Promotion. - MNCs bistår utviklingsland i inntjening utenlandsk valuta. Dette kan gjøres ved å fremme og utvikle eksportorienterte og importere erstatningssektorer. 7. Forskning og utvikling. - MRCs ressurser og erfaring på forskningsområdet gjør at vertslandet kan etablere et effektivt forsknings - og utviklingssystem. Det er et faktum at mange MNCer nå skifter forskningsenheter til land som India for å benytte seg av monetære insentiver og billig arbeidskraft. Følgende er de-verdienene MNCs 1. Problem of Technology. - Teknologi utviklet av MNCer fra utviklede land passer ikke fullt ut i utviklingslandenes behov. Dette skyldes at slik teknologi hovedsakelig er kapitalintensiv. 2. Politisk forstyrrelse. MNOKene fra utviklede land kritiseres for deres innblanding i utviklingslandes politiske forhold. Gjennom deres økonomiske og andre ressurser påvirker de beslutningsprosessen av regjeringer i utviklingsland. 3. Selvinteresse. - MNCs arbeider mot egen egeninteresse i stedet for å jobbe for utviklingen av vertsland. De er mer interessert i å tjene profitt til enhver pris. 4. Utløp av utenlandsk valuta. - MNCs arbeid er en byrde for utviklingslandenes begrensede ressurser. De tar høy pris i form av provisjon og royalty betalt av lokalt datterselskap til morselskapet. Dette fører til utløp av utenlandsk valuta. 5. Utnyttelse. - MNCs kritiseres for å utnytte forbrukerne og selskapene i vertslandet. MNC er økonomisk svært sterke og vedtar aggressive markedsføringsstrategier for å selge sine produkter, vedtar alt for å eliminere konkurranse og skape monopol i markedet. 6. Investering. - MNC foretrekker å investere i områder med lav risiko og høy lønnsomhet. Spørsmål som sosial velferd, nasjonal prioritet finner ikke noe sted på agendaen for MNCs. 7. Kunstig etterspørsel. - MNCs er kritisert på grunnlag av at de skaper kunstig og uberettiget etterspørsel ved å gjøre omfattende bruk av reklame - og salgsfremmende teknikker. REFERER DISSE MANAGEMENT QUESTIONS Funksjoner i Sole Trading Concern Funksjoner av Joint Hindu Family Business Funksjoner av Partnership Firm Funksjoner av Co-operative Society Funksjoner av Joint Stock Company Funksjoner for Business Service NatureFeatures Principles of Management Funksjoner OrganiseringsfunksjonerNaturen av Bemanning FeaturesNature of Direction FunksjonerNatur av KoordinasjonsfunksjonerNatur av kontrollerende funksjonerNaturskarakteristikk for ENTREPRENEUR Featurenaturecharacteristics of Entrepreneurship. FeaturesNature karakteristisk for forretningsetikk. Elementer av forretningsetikk DISTINGUISH MELLOM Sole Trading Concern Partnership firma Eierskap Joint Hindu Family Firm Partnership Firm Felles Hindu Family Firm Partnerskap Firm Fellesskap Samarbeidsselskap Fellesskap Samarbeidsselskap Partnerskap Firm Privat selskap Offentlig selskap Livsforsikring Brannforsikring Livsforsikring Havforsikring Gjeldende konto Lagre konto Fast innskuddskonto Tilbakebetalingskonto Veitransport Jernbanetransport Vanntransport Lufttransport Sjekk Bank Konsept Handelsbank Sentralbank Bundet vare Duty betalt Lager Tradisjonelt samfunnsansvar Bedriftssosial. Distrikt Forum Kommisjonen Kommisjonen Kommisjonen Nasjonale Kommisjonen HVA ER TYPER AV TYPER AV PARTNERER Typer av Partnerskap firma Typer av kooperativ samfunn Typer Business Services Typer av banker Typer av livsforsikring Typer av brannforsikringspolicy Typer av forsikringspolitikk Typer Ware hus Typer posttjenester Typer av spesialiserte posttjenester Typer av pengeoverføringstjenester Typer av detaljertjenester SKRIV KORT NOTER TIL Trådløs kommunikasjon Moderne kommunikasjonsmåter Tradisjonelle transportmidler FORDELER OG ULIGHETER Veitransport Fordeler og begrensninger Rail Transport Fordeler og begrensninger Vanntransportfordeler og - begrensninger Begrensninger Flytransportfordeler og - begrensninger SOCIAL ANSVAR FOR KOMMERSIELL ORGANISASJON TIL MENNESKERLIG ANSVAR TIL EIER SOCIAL ANSVARLIGHET TIL INVESTORER SOCIAL ANSVARLIGHET TIL MEDARBEIDERE Sosialt ansvar overfor forbrukerne Sosialt ansvar overfor regjeringens sosiale re sponsringssamfunn, offentlig generelt. MERITTER OG DEMERIER AV MERITETER OG DEMERITETER AV ENHANDELHANDELVIRKSOMHETSBEGRENSNINGSPROSESJONER OG DEMAKTER AV PARTNERSKAPSBESTEMMELSEN Meriter og fordringer ved felles hinduistiske familieverdier og fordommer i samarbeidsforeningen Meriter og fordringer i det fellesaksjeselskap SVAR I DETALJERHvordan er differensiert opplæring På sitt mest grunnleggende nivå , differensiering består av lærernes innsats for å svare på varians blant elevene i klasserommet. Når en lærer når ut til en enkeltperson eller en liten gruppe for å variere hans eller hennes undervisning for å skape den beste læringsopplevelsen mulig, er læreren differensierende instruksjon. Lærere kan skille minst fire klasseromelementer basert på studentenes beredskap, interesse eller læringsprofil: Innhold hva studenten trenger å lære eller hvordan studenten skal få tilgang til informasjonen. Prosessaktiviteter hvor studenten engasjerer seg for å gi mening om eller master innholdet Produkter som kulminerer prosjekter som ber studenten om å øve, anvende og utvide det han eller hun har lært i en enhet og læringsmiljø, slik klasserommet fungerer og føles. Eksempler på å differensiere innhold på elementær nivå inkluderer følgende: Bruke lesemateriell ved varierende lesbarhetsnivåer Sette tekstmaterialer på tape Bruk stave - eller vokabularlister på studentnivåer. Presentere ideer gjennom både lyd - og visjonsmidler. Bruke lesekammerater og Møte med små grupper å undervise en ide eller ferdighet for å slite elevene, eller for å forlenge de avanserte elevers tenkning eller ferdigheter. Eksempler på differensieringsprosess eller aktiviteter på elementær nivå inkluderer følgende: Bruke tiered aktiviteter gjennom hvilke alle elever arbeider med de samme viktige forståelsene og ferdighetene, men fortsett med ulike nivåer av støtte, utfordring eller kompleksitet Å tilby interessesentre som oppfordrer elevene til å utforske undergrupper av emnet av særlig interesse for dem Utvikling av personlige dagsordener (oppgavelister skrevet av læreren og inneholdende både fellesarbeid for hele klassen og arbeid som adresserer individuelle behov hos elever) som skal gjennomføres enten under spesifisert dagsorden eller som elevene fullfører annet arbeid tidlig Tilbyder manipulativer eller andre hands-on støtter for studenter som trenger dem og varierer hvor lang tid en elev kan ta for å fullføre en oppgave for å gi ytterligere støtte til en sliterende elev eller å oppmuntre en avansert elev til å forfølge et emne i større dybde. Eksempler på differensierte produkter på elementær nivå inkluderer følgende: Gi elevene muligheter til å uttrykke nødvendig læring (for eksempel lage et dukkeprogram, skrive et brev eller utvikle en veggmaleri med etiketter). Bruk rubrikker som passer og forlener elevene varierte ferdighetsnivåer Tillatelse Studentene jobber alene eller i små grupper på sine produkter og oppfordrer elevene til å lage egne produktoppgaver så lenge oppgavene inneholder nødvendige elementer. Læringsmiljø Eksempler på å differensiere læringsmiljøet på elementær nivå inkluderer: Sørg for at det er steder i rommet å jobbe stille og uten forstyrrelse, samt steder som inviterer student samarbeid. Gi materialer som gjenspeiler en rekke kulturer og hjemmeinnstillinger. Retningslinjer for selvstendig arbeid som passer til individuelle behov Utviklingsrutiner som gir elevene mulighet til å få hjelp når lærerne er opptatt med andre studenter og ikke kan hjelpe dem med det samme. Å hjelpe elevene forstår at noen elever trenger å bevege seg rundt for å lære, mens andre sitter bedre stille (Tomlinson , 1995, 1999 Winebrenner, 1992, 1996). Sendt av Anonym (ikke bekreftet) 9. februar 2011 - 8:36 Jeg vet at vi ikke kan sette alle lærere i samme kategori, men som med de fleste andre samtaler (på nettet og i skoledistriktene) om differensiering er det alltid det samme svaret . Midt - og videregående lærere gjør unnskyldninger om hvorfor jobben deres er så vanskelig. Hvordan i verden kan det forventes at thye skiller opp instruksjon med så mange studenter. hummmmm. Tatt i betraktning at de fleste mellom - og videregående lærere ikke har mer enn 2 fagområder å undervise på daglig basis, og elementære lærere underviser lesing, vitenskap, matematikk, skriving, samfunnsfag, geografi, historie og med kuttene legger til kunst og musikk. Hvordan kan de gjøre det? Har jeg nevnt å tørke nese, zippe bukser, skrive daglige notater til foreldre, rydde opp messer. Vær oppmerksom på at de fleste av dem også ikke har grader for bestemt innhold som deres middel - og videregående kolleger. Så de må planlegge, planlegge, planlegge for instruksjon. Jeg kunne fortsette, og jeg er sikker på at mange av dere vil være uenige, men det er fakta. Jeg tror et godt første skritt ville være å slutte å sitte og sette ned og lytte til strategien fra 1970-tallet og gi studentene engasjerende arbeid. Bare en tanke. Stopp å gjøre unnskyldninger og gjør det arbeidet du er forpliktet til å gjøre på vegne av barn. Sendt av Anonym (ikke verifisert) 23. mars 2011 - 2:46 am Det er viktig å bruke differensiering for å møte hver enkelt studentes individuelle behov. I matematikk kan det være mer gunstig å skille miljøet i stedet for innholdet og ved å lese det kan det være lettere å skille mellom innholdet. Du kan se på innhold, prosess, produkt og miljø. Det er mange muligheter for differensiering. Sendt av Anonym (ikke bekreftet) 13. april 2011 - 11:00 Innlevering av Anonym (ikke bekreftet) 2. februar 2012 - 12:26 Hjelp. Jeg sliter med differensiering. Jeg har en klasse på 36 prealgebra studenter og med så mange (og de er veldig chatty), finner jeg det vanskelig. i fjor hadde jeg bare 18 og det er nesten umulig å gjøre noen av de samme aktivitetene som jeg gjorde med min mindre gruppe i fjor. når jeg grupperer dem har jeg 9 grupper og klassen min er fylt til kapasitet. Alle råd og forslag vil bli verdsatt. Skrevet av Anonym (ikke bekreftet) 5. mars 2012 - 1:19 Jeg underviser i videregående vitenskap. Du kan komme opp med nytt sjargong alt du vil, men jeg har alltid implementert disse strategiene. Hvis du vil at studenten skal lære, og hvis du finner ut at de ikke gjør det så godt du vil, da endres du naturlig, tilpass, endrer metodene dine så mye du kan for å få forskjellige resultater. For mye av oss er det prøving og feiling. Dessverre har jeg sett mange lærere som ikke har noen virksomhet i læreryrket. Men det samme gjelder for mange andre yrker som omhandler allmennheten. Men ungdomsundervisningen er spesiell og krever en spesiell følsomhet. Jeg finner ingenting noe nytt eller annerledes i dette eller mye av de andre verktøyene som snakket om, som sannsynligvis betyr hva som har blitt sagt før. Selv om folk kan bli lært å undervise, er det klart at noen er født for å undervise. Og btw lar ikke ut 800lb. gorilla i rommet. Jeg synes det er ganske utrolig interessant at ALLE denne pedagogiske reformen går rett ut av vinduet når disse barna forlater offentlige skoler i K-12 og går inn på høyskole, yrkesrettet eller trening i militæret. En gang på dette nivå av læring, all plutselig differensiering, flipping i klasserommet og student sentrert prosjekt basert lærer al. Gjelder ikke Oooh, jeg antar at det ikke har noe å gjøre med strammende tiltak, ødelegge fagforeninger, pensjon for ikke å nevne disse mange millionær - og milliardærenes nye utdanningsreformkorporasjoner som går over hele landet og verden for å presse deres utdanningsreform charterprivate skoler, slik at de kan rake i milliarder. Bare en observasjon, jeg er gammel nok til å huske en form for teknologi, et plantevernmiddel, som ble brukt til å minimere skade på avlinger, noe som gir økt høst og dermed profittmarginer. Det er den amerikanske måten .. i alle dager driver kapitalismens behov produksjon. som betyr mer fortjeneste. Dessverre er det oftest ikke en kostnad for å gjøre forretninger. I tilfelle av dette spesielle plantevernmiddelet ble det senere oppdaget å være den eneste grunnen til nesten fullstendig utryddelse av en fugl som vårt land bruker som symbol på styrke, frihet og adel. Ja, DDT var den skyldige som nesten endte med å drepe vår dyre omfavnede symbol på amerikansk overlegenhet, den amerikanske skallede ørnen. Hva har dette å gjøre med differensiert læring og alle de mange teknikkene og strategiene som ser ut til å være midt i diskusjonen om utdanningsreformen Hmmm. i dette landet har jeg lagt merke til at det ofte er en tendens til å bruke mange bånd-hjelpemidler til å behandle symptomer på forhold som faktisk burde virkelig behandles fra et systemisk og samfunnsperspektiv. Eksemplene er uendelige. og avsløre et mønster av oppførsel der vi som samfunn ikke vil eller kan ikke takle problemer med røtter, men heller foretrekker å reagere på de umiddelbare og mest observerbare symptomene på et dypere embedded problem. Pesticidet (teknologien) ble opprettet til slutt for å bidra til å produsere så høyt avkastning som mulig, slik at kravene kan bli oppfylt, og penger kan dermed bli gjort. Faktisk eksisterte amerikansk slavehandel for fundamentalt av samme grunner. Stasjonen handlet om å tjene store mengder penger uavhengig av hvordan det ble oppnådd (og deretter gjennom kognitiv dissonans. Rationalisere denne lumske praksis for menneskehandel ved å skape denne begrepet rase hvor man er overlegen over den andre. Er vi eller ved minst den få økonomiske eliten er så annerledes enn imperialismens dager. Bare hvor langt har vi kommet som mennesker fra dette behovet for å skaffe land, samle så mye rikdom som mulig, for å kommodisere hele planeten, inkludert vår egen type. Her er vi i den digitale tidsalderen Vi har skapt en verden for våre barn, en verden der de blir så dypt påvirket av denne nye måten å tjene penger gjennom teknologi. Det menneskelige skjerm-analoge digitale grensesnittet. Denne infusjonen og intensiveringen av visuelle forsterker lydmedier fra filmer til fjernsyn (sesamgata, elektrisk selskap.) til stasjonære datamaskiner, til bærbare datamaskiner, til mini-skrivebord, til mini bærbare datamaskiner, til walkmans, til ipods, til video arkader, til spillestasjoner, til xbox, til ce llfones, til pdas, smartphones til iphones, til ipads, til kindles, til mer, og mer cgi forbedret film og tv bilder .. og så videre. Har vi gått for langt uten noen form for kontroll og balanse system på plass. Hva syntes du ville skje når våre spedbarn er oppvokst i verden av menneskelig til digital skjerminterfacing. Disse barna har blitt reist i en verden av sensorisk overbelastning. Hjernen, menneskets sinn er fantastisk. det tilpasser seg veldig raskt. det vil behandle hva den trenger å behandle for å kunne fornuftig ut av verden, og det vil gjøre det om det er noen kontroller og balanser som er satt på plass eller ikke. Men akkurat hva slags verden er hjernen vår som gir mening om verden er en virtuell ... en digital virkelighet. En slags matrise av vår egen innsats. Sinnet vil absorbere. det vil behandle. det vil danne nye nevrale veier som vil lede den til nye og ukjente riker av behandling, resonnement og tenkning. Jeg spør deg, er det lurt på hvorfor undervisningsmetoder som har blitt brukt til å formidle sivilisasjon mellom generasjonene i århundrer hvis ikke tusenårene har plutselig (om noen tiår) syntes å falle for å oppnå målene for å utdanne våre barn . Kesserian Ingera Er det sjokkerende at vi står overfor påståtte epidemiske forhold av forhold som A. D.D. og det kan faktisk være en sammenheng i fenomenene. Sikkert en korrelasjon, jeg husker ikke at man aldri burde plassere en baby i en barneseng uten en slags leker og enheter som kan bidra til å utvikle så mange sanser som mulig. Smarte spedbarn og småbarn leketøy selskaper basert på forskning utviklet og markedsført en mengde leker for inn og ut av barneseng. alle med det formål å stimulere barnets sensoriske og kognitive utviklingspotensialer. Jeg vet at jeg også har sett hvor raskt babyer reagerer på de sterkt stimulerende lysene, farger, bevegelige figurer, animasjoner og bilder som de ser på en LCD-skjerm. De trykker på en nøkkel her, og dette skjer, trykk på en annen tast og det skjer, bytt en styrespak og observer alle endringene på skjermen. Disse fantastiske små sinnene absorberer og behandler mer enn vi noen gang kan vite mens de fidget med disse enhetene. Men som så mange teknologier infundert i vårt samfunn, vet vi ikke helt de fulde konsekvensene av introduksjonen. Så som om vi gjorde med DDT, har vi å håndtere det på hodet, eller til slutt takle de uopprettelige konsekvensene nedover veien. Jeg antyder på ingen måte at vi arresterer fremskrittet av vitenskap og teknologi. det er absurd. for ikke å nevne det faktum at jeg er en vitenskapslærer. Jeg peker på at vi som et samfunn (begynner med INDIVIDUELLE) burde være mer oppmerksom på hva som driver samfunnet vårt. kan ikke være mer av en balanse. mer av en bevissthet. mer av en filosofisk orientert interesse for de tingene vi oppfinner. I vår store kreativitet og oppfinnsomhet kan vi stå og spørre oss selv. hvor går vi med alt dette og til hvilken pris. kan vi fostre en slags objektivitet til alt og kanskje se på det større bildet En omprøving av hvem vi er som et samfunn. Et dypere kikk på aksiologi og epistemologi er nødvendig. Hva menes med vår MENNESKET Vår fremtid på denne jorden. vår oppnåelse som en art som er i stand til å diskutere og tenke utover behovet for å fylle våre bellies, vår lommebok, vår tid med avfall. Ja, vi kan skille våre liv så vel som våre leksjoner. Sendt av Anonym (ikke bekreftet) 10. februar 2013 - 11:22 OK, jg og alle dine støttespillere, ja, elementære lærere jobber hardt, men jeg har (som administrator) sett grunnleggende lærere som synes å tenke leksjonsplanlegging består av å vende til neste side i lærerutgaven - og jeg mener ikke natten før - jeg snakker om å gjøre det når det er tid for å undervise leksjonen, slik at HS-lærere med gule leksjonsplaner i et støvete skap ikke har monopol på mangel på planlegging. Det er gode og dårlige lærere på alle nivåer, og ingen av dem har en enkel jobb. Vi gjør oss selv dårlige når vi bicker frem og tilbake om hvem som har den tøffeste jobben. Imidlertid er antall studenter per dag i denne diskusjonen en gyldig bekymring. Hvis du har de samme 30 barna hele dagen, selv om det er for alle mulige fag, kan du bli kjent med deres læringsbehov og la aktiviteter flyte fra den ene til den andre, og dekker mer enn ett emne i samme aktivitet. Du kan bruke leselitteratur for ikke-fiksjon til lesing og vitenskap, du kan lære en matematikk - og vitenskapskombinasjonslesning sammen med en skriveoppgave etterpå, etc. HS-læreren må holde seg til ett emne og stoppe etter X minutter å begynne igjen med en Ny gruppe - og hver gruppe består av forskjellige studenter med unike behov. I mange stater, og spesielt nå med Common Core, kan det store antallet emner som dekkes under kurset være ganske skremmende, og lærerne føler presset for å dekke materialet. (Jeg likestiller ikke dekning med undervisning - jeg sier bare at det er mye press for å dekke alle målene.) Og jeg hater å sprenge boblen din, mange HS-lærere har flere fag på en enkelt dag. Men selv om året jeg hadde fire seksjoner av geometri og en annen matematikk (så bare to preps), var de fire geometriklassene forskjellige og måtte bli kontaktet annerledes. Samme emne med forskjellige barn betyr ikke at du kan gjøre akkurat den samme leksjonen. Differensiering er vanskelig, men verdt det, og det er ikke noe du kan gjøre for hver leksjon hver dag, men gode lærere finner en måte å gjøre så mye som de kan for å hjelpe alle elevene til å oppnå. Skrevet av Anonym (ikke bekreftet) 23. februar 2013 - 16:07 Skrevet av Anonym (ikke bekreftet) 2. juli 2013 - 12:04 am hellow. differensiert instruksjon er ikke praktisert i vår skole. Jeg planlegger å gjennomføre en studie om effektiviteten i å forbedre studentene mine konseptuelle forståelse og holdning i mitt emne siden det, vel, betraktet av mange som en hard vitenskap. Kan jeg bare skille lærer-læringsprosessen (uten å endre innholdet i hva de skal lære og forventer det samme utgangsproduktet for hele klassen). Et annet spørsmål er, bør jeg også skille læringsmiljøet. For øvrig vil jeg skille mine metoder basert på studentene mine bare på læringsstiler. Er det greit hvis jeg bare ser på læringen med hensyn til de andre faktorene for læring. Hjelp pls :) thanx Wow. ganske kommentarer. Jeg tror det største problemet med DI på dette tidspunktet er at vi åpenbart ikke er enige om sin praktiske definisjon. Hvis vi når vi prøver å implementere et program, tok vi tid til å snakke om de ulike måtene dette formatet har forsøkt å bli implementert, kan vi få et bedre håndtak på hva vi ønsker at det skal se ut. Personlig tror jeg at vi må gjøre noe høres enkelt og fristende til de som må implementere og for Guds skyld. la lærerne svikte en gang imellom de prøver å vokse seg selv. Det er et stort problem for lærere i dag. ingen feil, bare suksess. latterlig.

Comments